Sunday, June 3, 2007

امان

بابا این چه وضعشه!
اون روز خواستیم بریم، صبانت رو پس بدیم و بجاش از گلدنت بگیریم.گفتن شما با سرعت 128 و در طی ده روز، 8 گیگ دانلود کردین!!!!
همون روز من کلن مودم ای دی اس ال رو خاموش کردم و کلن با دیال آپ وصل می شدم
امروز دوباره رفتیم که قرار داد رو فسخ کنیم، گفتن شما 10 گیگ دانلودکردین!!!!!
بعد ما لجمون گرفت! گفتم ببخشیدا من از اون روز که گفتین 8 گیگ دانلود داشتین، کلن از ای دی اس ال استفاده نکردم! چجوری دو گیگ اضافه دانلود شده؟!!!!!

خانومه بعد کلی من و من، گفت نه خوب، 9.5 گیگ بوده، اشتباهن بهتون گفتن 8 گیگ
بعد من گفتم خیلی عذر میخوام، اما شما خودتون برامون لیست بلند بالا آوردین که کارکرد مارو نوشته بود، آخرشم والاه یه ته مونده سوادی داشتیم، خوندیم که نوشته:8 گیگ
حالا شما این ارقام نجومی رو از کجاتون میارین؟حداقل پول رو پس بدین!
واسم شروع کرد به شمردن که آره انقدر هزینه ی نصب!( که 128 بود عوض 512) و انقدر برای 10 گیگ مصرفتون.انقدر باقی می مونه که در اولین فرصت تقدیم می کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعن خیلی ببخشیدا، %&%^*#%^*&)@
همینجوریش کم دارن دزدی می کنن به عناوین مختلف، کاملن دست اینها رو برای دزدی باز گذاشتن
اگه قراره کاری صورت بگیره، عین آدم صورت بگیره
چرا باید جوری باشه، که یه شرکت، خیلی راحت فکر کنه طرفش یه انسان احمق ئه و هر قدر بخواد می تونه ازش بدزده؟؟؟

اگه تا آخر هفته پولم رو کامل پس دادن که هیچ، و الا دیگه طرفش من نیستم.

باز هم متاسفم