Thursday, December 16, 2010

اعصاب ندارما انگاری:دی

کلن جدیدن می دیدم وقتی میام نت هی حرص میخورم..دلیلشو نمی فهمیدم تا اینکه دقت کردم دیدم بعضی رفتارها توی نت باسم منطقی نیستن
این پست رو صرفن نق خالص به حساب بیارین و اصن ارزش مادی و معنوی دیگه ای نداره بنکلن..توشم اصن اسمایلی استفاده نمی کنم که بدونین جدیت و خشانت و دد منشی از هر خطش می باره اصن :دی
یکی از بزرگترین این رفتارهای بدجنسیانه توی نت اینه که مثلن یکی پی ام میده مسنجر یا هر جا
حرف می زنیم
موقع خداحافظی:
خوب کاری نداری؟
_نه ممنون.خدافز( اصنم اشتباه تایپی نیسدوس دارم زورمم می رسه این مدلی می نویسم خدافز رو:دی)
_آها راستی؟؟؟
و بعد مثلن یه جمله ای میگه که اره اینجوری اونجوری
بعد می درون لحظه دوس دارم سرم رو با شدت هر چه تمامتر بکوبم به دیوار:دی
بعد جدیدن یه روشی کشف کردم شدیدن مفید واقع شده
میگم خوب کاری نداری؟خدافز
بعدم لاگ آوت می کنم :دی
البته این روش شدیدن بی ادبانه و وحشیانه ست ولی بسیار کار آمد بوده و در موارد زیادی جلوی جنگ ها و خونریزی های زیادی رو گرفته
خوب؟:|
مورد بعد هم این آقاهاس که از اسمایلی های ^.^ و ^.- و موارد مشابه استفاده می کنن
بابا جان
اینا مختص خانوماس
وقتی یکی اینو می زنه ^.^ می به شخصه طرف مقابلم رو با یه پاپیون خوشمل صورتی روی سرش تصور می کنم
بعد فکر کنین این ترکیب با ریش فراوان و صدای کلفت چه معجون شگفت انگیزی میشه :|
مورد بعدی اینایی که سالی یه بار مثلن نمیان تف کنن توی صفحه پی ام آدم
بعد یه سال مثلن طرف میاد میگه سلام خوبی تو چه گلی چه ماهی چه سری چه دمی عجب پایی
بعدشم میگن فلان کار رو می کنی؟
اگه وقت داشته باشی و انجام بدی هیچ
و الا طرف میگه رفاقتها بوی جیش گرفته و فلان و اینها
اخه یکی نیس بهش بگه توی این یه سال که احوال نمی پرسیدی بوی گل آفتابگردون می داد حالا یهو بوی جوراب گرفت مثلن؟
خیییلی خوشحالن ملت :|