Thursday, August 28, 2008

دوستی با تاریخ مصرف..اینم یه مدلشه...

خوب اینم یه مدل دوسته جدید که باهاش برخورد کردم.اینم جالبه.ندیده بودم این مدلی :دی
پووووف.آدم رفاقتها رو میبینه که چجوری بوی جوراب میده

یکی از دوستهام یه سایت زد به اسمه ... بماند چه اسمی...
مطمئنم خیلی ها توی امضام دیدن.چون فکر می کردن ماله منه

بهر حال تا حده توانم اونجا کمک کردم ولی بعد از یک مدت که نرفتم، دیدم یوزرم شده کاربره عادی
حالا اونش مهم نیست.اما جالبیش این بود که با همین دوستم داشتم حرف می زدم
به شوخی بهش گفتم توی مجید آنلاین وقتی میخوایم مدیری رو خلع کنیم، قبلش بهش اطلاع میدیم
اینم نه گذاشت نه برداشت ورداشت گفت آره مانی از وقتی تو از اینجا رفتی _ منظور سایت خودش بود _ سایت کلی پیشرفت کرده و چمی دونم بالا اومده و اینها.کلی چرت و پرت بهم گفت و من مونده بودم مات و مبهوت که واقعن عجب دوستی داشتم و خبر نداشتم...


می ام فقط یه چیز بهش گفتم، گفتم بعضی آدمها هستن که دستتو تا آرنج عسل کنی و بدی بهشون، آخرش هم دستتو گار می گیرن.جنسشون همین هاینه.می فهمی که؟

البته فکر نکنم قدرته درکه این بنده خدا این همه باشه.اما خوب برام جالب بود
اون زمانی که لینکه سایتشو توی امضام گذاشته بودم خوب بودم
اون زمان که برای افتتاحه سایتش تاپیک زدم و طرح زدم خوب بودم
اون زمان که وقت می ذاشتم توی انجمن هاش خوب بودم
اون زمان که خیلی از دوستهام بخاطره من اومدن تو سایتش خوب بودم
اما بعد بد شدم
تاریخ مصرفم تموم شد
به همین آسونی
حتی اونقدردرک و فهم نداشت که بگه این دختره ی دیوانه توی سایتم زحمت کشیده، این چه حرفه مفتی ئه که دارم می زنم بهش؟ نکنه ناراحت بشه؟

در کل
فکر کنم یه بارکد بزنم توی پشیونیم خیاله خودم رو راحت کنم :دی

یه چیزی خوندم دیروز دلم رو گرفته بودم روی زمین قلت می زدم.
بگم شما هم بخندین
لایحه ی جدیده دولت
که به موجبه اون خانومها برای نفقه ای که از شوهرانشون میگیرن باید مالیات به دولت پرداخت کنننننننن !!!!

فکر کننننن !!!!

خیلی هم به حقوق زنها دارن احترام می ذارن
که مالیات هم بگیرن


فکر کن.پس فردا باید بچه ها مالیاته پول تو جیبی ای که از باباشون میگیرن هم بدن

می واقعن به اینهمه اعتماد به نفس تبریک میگم.خدا قوت عرض می کنم.
نه جدی میگم.شوخی ندارم که.خیلی همت می خواد _ و صد البته رو هم زیاد می خواد _ که زن رو نصفه انسان حساب می کنن ... ارثیه نصف، دیه نصف، زن بخواد طلاق بگیره از شوهرش خواهر و مادرش باید به هم پیوند بخوره اما مرد می تونه چهار تا چهار تا زن داشته باشه و زن اگر برای این دلیل از شوهرش اطلاعته چیزی _ جنسی..چمی دونم چجوری بگم خوب :| _ نکنه، شوهرش این حق رو داره بهش نفقه نده.من نمی دونم مگر نفقه رو برای اون کار از شوهرش میگیره هر زنی؟؟؟؟ بعد فرقش با خانومهای فاسدی که بدنشون رو برای پول در اختیاره بقیه می ذارن چیه؟


حالا در کل، به می چه.می که مزدوج نشدم.اگر هم خدای نکرده مزدوج شدم، مالیات که سهله، کوفت هم تقدیم نمی کنم :| ...


/


اوممم.شرمنده کمتر می نویسما، اما اصلن حس و حاله کاری نیست.فقط گاهی میشینم الکی توی فتوشاپ خط خطی می کنم
ولی خوب امروز یه کاره جدید شروع کردم.امیدوارم زودتر تموم بشه.خودم که تا اینجا خیلی دوستش دارم ^.^

راستی نگفتین چه جونوره خونگی ای بگیرم؟ می یک همستر داشتم خیلی بی شهور و بی هدب بود، اما دختر دائی ام یکی داره گفت واقعن درکش بالاهه.البته همونطور که در بالا گفتم بین آدمیزاد ها هم همه نوع پیدا میشه، دیگه چه توقعی از جونورا میره؟ :دی


اما خوب اگه ساجسشن بدین که چی بگیرم خوبه
می خوام زود عادتی بشه
بزرگ نشه زیاد.ریزه میزه فینگیلی خوبه
البته یک جوجو دارما اما خوب نمیشه خونه ی خودمون بیارمش

همینا دیگه منتظرم
موفق باشین